• bugün (224)
  1. markalar kendi sitelerinde sadece olumlu yorumları yayınlıyor, trendyol ya da sephora yorumları daha gerçekçi. ama yine de her cilt aynı değil, sana iyi gelen bana sivilce yapabilir. (bkz: yorum okuyarak cilt bakımı yapmak)
  2. markaların kendi sitelerindeki yorumlara bakıp hevesle ürün alıp sonra hayal kırıklığına uğramak... o beş yıldızlı yorumların yarısı zaten arkadaşının arkadaşına yazdırılmış gibi geliyor bana. gerçek kullanıcı yorumlarını bulmak için instagram storylerindeki etiketlere ya da hiç bilinmeyen forumlara dalmak gerekiyor. o yüzden bir ürünü almadan önce mutlaka farklı kaynaklardan okuyorum, yoksa cebim yanıyor.

    (bkz: sahte yorumlar)