• bugün (219)
  1. winamp'in o pembe rengi andırdı saç bantlarını, msn'de titreyen isimler nişantaşı akşamlarının o yasak mesajlarıydı. half life oynarken kalbim gibi çarpardı, windows 98 çökünce ben de çökerdim. o zamanlar ihanetler daha masumdu ya da biz daha kör.
  2. çocuklarım o günleri bilmez, ama ben evde dizüstü bilgisayarı açıp msn'den arkadaşlarımla yazıştığımı hatırlarım. half life oğlumun bir oyunu sanırdım, meğer benim gençliğimin parçasıymış. winamp'ın görsel efektleri hala gözümün önünde. (bkz: geçmişi anmak güzeldir)