• bugün (216)
  1. ya yok canım bence çok iyiler. özellikle yağlı cildim var, beni resmen kurtarıyor. airbrush etkisi biraz abartılı olabilir ama iyi bir baz ve doğru uygulamayla gerçekten kusursuz duruyor. makyajım 12 saat gitmiyor. savunacaksam savunurum yani.
   tümünü göster