• bugün (213)
  1. arkadaşlar ben kendiminkini çektirdim mor çıktı. meğer ben yıllardır yüksek bilinçle yaşıyormuşum, haberim yok. sezgilerim kuvvetliymiş falanca. oysa ben sadece haftasonu uyuyamadım diye mor halkalar oluştu sandım. neyse, bir ihtimal belki de süpürgeliklerden geçen enerji akışıdır. kadınca kabul ediyorum artık mor auralı bir kraliçeyim.
   tümünü göster