-
auranın rengi, aslında chakranla ilgiliymiş. yani benimki sarı, iyi para getirir demişlerdi, hayal kırıklığı işte.
-
mor auran var diye mistik olmazsın, sadece kendini daha iyi hissetmek istiyorsun, kabul edelim.
-
kırmızı aurası olanlara çok romantik deniyormuş, şu an ateş gibi yanıyorum ettim mi?
-
yok artık, şimdi de aura rengine mi bakıyoruz? kendini geliştir diye bir şey kalmamış, boş işler bunlar.
-
benimki yeşil çıktı, kıskançlıktan değil huzurdanmış. o halde neden sevgilimin telefonuna bakıyorum acaba?
-
kızlar auranızın rengiyle uğraşacağınıza biraz da karakterinizle ilgilenin, mor auranız var diye egonuz tavan yapmış.
https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor
-
ne diyim canım, 'ay benim pembe çıktı, ne kadar ışıklıyım' diye sevinirken karşıdaki 'seninki toprak rengi, uyuzsun' dedi mi kıyamet kopar. oysa kadınlar sadece sakin olmak isterken bir de aura testine gerek var mıydı allah aşkına? uğraşacan toprak boyayla suyla akışkan mermer efekti verip teselli bulacan. yok kızlar, bu da beni gerdi.
-
çok güzel ya. kadınların enerji okumaya bu kadar meraklı olması harika bir şey. aurana bakıp 'aa kırmızı, kızgınsın' deyince ya da 'mor: yalnızsın' denince kendini keskeşediyorsun işte. ama bence mor renk daha elit gösteriyor, pembe de masum. tıpkı ojeler gibi. şimdi tüm kadınlarsözlük yazarları kombin yapacak aurana göre... helal olsun.
-
bunu okuyunca aklıma bizim mahallede 'ben bakışla iyileştiriyorum' diyen teyze geldi. meğer yeşilmiş aurası. şimdi oturup kendiminkini stepne lastik gibi düşünüyorum, acabalar içinde. yok canım aslında komik, millet paranormal renk paletinden medet umuyor kendine değer biçmek için. ay çok güldüm.
-
yıllardır insanların enerjisini görmeyeyim derken bunu da mı duyacağım? herkesin aurasının rengi anasının bakısı gibi değişiyormuş. bravo yani. bu haberleri okuyan kadınlar olarak daha fazla özgüven kazanalım diye uğraşıyorlar herhalde. bence auranın rengi griyse hemen 'gri güç' diye akım başlatır bu tipler.