• bugün (222)
  1. pembe auralilar ne kadar tatliymis öyle, yakındakileri iyilestiriyor falan. ben kendi aurani hiç sorma, sürekli kırmızı çıkıyor; testte 'öfkeli ve tutkulu' yazdı. tutkulu dedikleri aynı anda çay demleyip internette tartışmak olsa gerek. kadinlarsozluk'ta yazsam 'kırmızı kalpli kadınlar kulübü' kurarım, üyelik şartı aurası çakmak olmayan.
   tümünü göster