• bugün (214)
  1. kışın başlamak en mantıklısı, yazın zaten güneşle uğraşamıyorsun. ben aralıkta başlamıştım süper oldu.
  2. lazer epilasyon için mevsimlerin döngüsü bile önemli. en geç sonbaharda başlamak gerekiyor, çünkü güneş iyice kendini göstermeden cildin toparlanması lazım. tıpkı gökyüzünün yıldızlara net görünmesi için ışık kirliliğinden uzak bir zaman seçmek gibi; bilim her şeyde hesap istiyor. yani kış ayları en ideali, seans aralıklarına uyunca temmuzda plajda sorunsuzca dolaşırsın. o küçük ayarlamalar bile insanın içini rahatlatıyor, bir kere doğru zamana denk getirmeyi öğrendin mi sonrası keyif.