• bugün (228)
  1. 3. tekil şahıs zamiri değilim belki ama 'o alet' dedim mi yüzüme bakışından anlaşılıyor: ne alaka lan saç düzleştirici?
  2. bir dyson ile ne değişecek sanmıştım, sonra aynada kendimi görünce anladım ki çantam eksik kalmış.
  3. herkes eyyorlamamış, ben bir tek diyorum ki: kadınlar sözlük yazarları bu saç aleti yüzünden psikolojik destek alsın.
  4. indirim var diye sevinirken bir baktım ekran curlier yazıyordu, haklı olarak tüketici mahkemesine dilekçe yazdim.
  5. hem airwrap hem supasonic alınca eşim sandı ki zafer kazandık, keşke gerçekten öyle olsa.
  6. sütyen askısı kadar incecik saçlarım olsun diye 5 taksitle aldım, teyzemin bana bakışı paha biçilemez.

    https://www.allure.com/ga...-prime-day-deals-06-23-26