• bugün (221)
  1. ilk yaptırdığı estetiği begenmeyip bi kere daha bıçak altına yatmak. o para üstüne bi de külfet. anamız ağladı zaten bi kere, bi daha mı ağlayacak? millet doğal haline razı olsa da şu estetik manyaklığı bitsa nolur sanki. allah bildiği gibi yapsın ama kızlar burnunuz ayıp değil ki.

    https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results
   tümünü göster