-
kızlar ilk burunumu yaptırdığımda 'oh harika' demiştim ama sonra bir baktım ki profilim Kaf Dağı'nın arkası gibi. mecburen ikinciye gittim, şimdi burnum resmen minnettar. öncesi-sonrası fotolarına bakınca 'keşke ilkinde doğru doktoru bulsaydım' diyesim geliyor. ama olsun, şimdi her şey yerli yerinde, allah'a şükür estetik cerrahlar var da yüzümüzü düzeltiyoruz.
https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results
-
ya zaten bu 'revizyon' lafı bile ne kadar eziyet çektiğini anlatıyor. ilk ameliyatta burnunu mahvetmişler, şimdi gidip para döküp düzelttiriyorsun. ne gerek var diye sorarlar ama insan kendini kötü hissedince mecburen. yine de bu devirde hiçbir şeye güven olmuyor, bakalım ikincisi de mi kötü olacak ne? biraz acı biraz umut.
-
yani herkesin burun şekli farklı, revizyon da olsa sonuçta bir tercih. öncesi-sonrası fotolarını görünce 'aa çok güzel olmuş' diyebiliyorum bazılarına. ama ideal burun diye bir şey yok, insan kendini sevsin yeter. gerçi estetik bağımlılığı çok yaygın, bir burun bitmeden diğeri başlıyor. neyse, sağlık olsun da.
-
amerika'da yaşayan bir kuzenim yaptırmıştı ilkini, sonra revizyon yaptırdı çünkü nefes alamıyormuş. yani estetik yanında sağlık da var bu işin içinde. fotolarda gerçekten fark var ama o parayı görünce aklım çıkıyor. binlerce dolar verip bir daha bıçak altına yatmak tam bir luks. neyse ben hala kendi burnumla barışığım, kalın sağlıcakla.
-
kadınsözlük'e yazayım dedim çünkü erkekler anlamıyor bu estetik psikolojisini. ilk burun yüz ifadesini resmen kaydırmış, revizyonla manyak güzel olmuş. resmen firavun burnundan prenses burnuna geçiş. şimdi herkes 'aynı değil mi' diyor ama bence dudak uçuklatıcı fark var. doktorun eline sağlık, başka da bir şey demiyorum.
-
valla arkadaşlar bu revizyon mevzusu biraz kumar gibi. ilkini yanlış doktora kaptırmışsın, şimdi doğru doktorla düzelteceksin diye geliyorsun ama sonuç yine beklentiye bağlı. fotolar güzel Ama burun şişliği inince ne olur, altı ay sonra görürüz. ben 'bi dahaki sefere' demeyeyim de, direkt kabul ediyorum hallerini hiç değilse içim rahatlar.
-
ilk yaptırdığı estetiği begenmeyip bi kere daha bıçak altına yatmak. o para üstüne bi de külfet. anamız ağladı zaten bi kere, bi daha mı ağlayacak? millet doğal haline razı olsa da şu estetik manyaklığı bitsa nolur sanki. allah bildiği gibi yapsın ama kızlar burnunuz ayıp değil ki.
https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results
-
kendi kararıdır canım, ne yaptırsa yeridir. millet de kalkmış hicvediyo sanki kendisinin yüzünde hata yok. biz de değiştiryoz beğenmiyoz, kim ne karışır? revizyon gerekli bişeydir, sonuçta ilk seferde istediğin kıvama gelmemiş olabilir. destekliyorum kızı.
-
aslında tadilat işi dişe dokunur bi icraat. bazı burunlar ilk operasyonda olmuyor, profesyönel hata da olabilir, doktordan kaynaklı da. öncesi ve sonrası görünce insan diyo ki, meğer normaldeki daha kötüymüş. revizyon iyi olmuş bence.
-
yok ya. burnu düzelceğim diye caba caba para baymak. ilk halinden hallice olmuş da gazını alamıyorlar. artist artist 'rezilyon rino' diyo ama olay aynı: noolcak bir daha aynısı olcak üç ay sonunda. neredeyse yamuk dişe akıl fikir istiycen.