-
ya cidden bu başlık çok doğru. ben lisedeyken 'cips yedim, sivilce çıktı' diye ağlardık, şimdi herkes cilt bakımından para kazanıyor. bir yandan da bu kadar abartılması sinir bozucu. her köşe başında bir 'cilt uzmanı' türedi. normal bir insan olsam, cildimle ilgili bir sorunum yok, yine de kendimi eksik mi hissetmeliyim?
- bugün (220)
- / 8
- auran rengin ne söylüyor 6
- revizyon burun ameliyatı öncesi sonrası 3
- en iyi güneş kremi nasıl seçilir
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- yerli sporcuların yükselişi
- mutlu evliliğin sırrı
- sosyal fobi yenilir mi 2
- sözlü notu
- ismail yk şarkısı dinlerken ağlamak
- aşk hipotezi ilk öpücük karesi
- modern kadın sorunlarına kısa bakış
- mutlu evliliğin sırları aslında
- bir erkeği etkilemenin püf noktaları
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 6
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- / 8