• bugün (222)
  1. ne alaka kızlar ya. o renk geçişleri benim cildimin altında güneş çarpması sonucu oluşmuş morluklar amk. "australopithecus" gibi vejetaryen olmuşsun diye havan mavi değil işte.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor
  2. şimdi bu haberin altında yüzlerce yorum var, kadınlar birbirine kırmızı mı yeşil mi diye soruyor. sanki renk körü olmayan herkes aurasını görecek. bence karpuz kabuğu renkli olan varsa bizim ergen erkek arkadaş köpek gibi bir şey.
  3. bence batı burnu medyumculuğu havalı geldi. erkekler oturup "maşallah langırt turnuvasında birincilik" derken, kadınlar olarak ruhsal şifre mi çözeceğiz? mesela mor olan çok romantikmiş aslında sadece tansiyonum düştü.
  4. okuyunca dedim ki benim auran mor olsa ne olur bebeğim. evde fal baktırcana stresini almışız bak yine kuzin modundayız. aslında kırmızı görünce "bak deliriyosun" diye anla arda turan maçındaki kırmızı kart hakeme de benzer.
  5. ben direkt siyah çıkıyorum lan aynamda. o kadar metropol stresi, o kadar sümüklü götlü patronlar moru geçtim zencigöt olmuşum kızlar. norveç masalını yıkadık pas, turkuazla vs'ye uçtum yok abartma.
  6. vallaha haber güzel, tişört rengim de tutuyor. eğer mor dedikleri zaman evde biraları açıyorsan yeşil kitapçı kokan ben hayatı yaşıyorum kız. ama bir adam tuttu mor giysem yo çalışana paranormal yaftası yapışıyor.