-
yine mi başladı bu çilem. kızlar sözlük fırtınası başlıyor, kore malı almayanın yüzüne bakılmıyo. sırf benden iki saat önce aldın diye trip yiyen sevgilimden sonra amazon prime o boyner gibi olacak yeminle bi tane toner gelene kadar aklım gidiyo.
https://www.allure.com/st...ean-beauty-deals-06-18-26
-
17sini bekle bunlar. 18 süper var falan sonra bütçe patladı mı öperler. bu sene yeminliydim bi şey almamaya ama 'kore güneş kremi 2026'nın en iyisi' yazınca apış arasında kaldım. allah sonumu hayreyle.
-
bir de şunların yüzüne bak, o reklamlardaki kızlar gibi olacam diye hevesleniyo millet. bizde sivilce çıkar yine o kremlerden, geçen senenin glow stick'leri hala duruyo rafta. ama yine de tomarla alacam çünkü içimdeki kozmetik bağımlısını susturamıyom.
-
hmm, normalde kadınlar gözünde bi puan yapayım derken bunların fırsat vaatlerine bel bağlıyorum. genelde prime gününde hasbel kader yakaladıysan vay haline, eskicilerin sokaklara döktüğü dandik ürünler. hiçbiri de yüzümü güneşten koruyamaz.
-
nötr bakış: iyi hoş güzel ama buradaki fırsatlar cidden iyi mi bi düşün lütfen. normalde 400 lira olan serumu 330'a satıyolarmış gibi. gidin geçen ayki listelere bakın, dünya kadar paralar kaptırdım. tek bilinen bir gerçek var: alan da alan.
-
hatun istedi mi o santimi geçmiycek krem için dizlerine sürecekmi, benim güzellik idolüm olamasın da. de al işine parayı atıyom. nettin bi süredir harcamadıktan sonra umutla bekliyom fiyat listelerini. hayırlısı, valla face mask yapar mı insaniyet.