• bugün (228)
  1. yani şimdi ben bu adama güvenip rabanne almıştım, e şimdi ne olacak? koleksiyonların değeri düşer mi, yoksa yükselir mi? allahım yeter artık her gün bir moda skandalı, sinirlerim bozuldu.

    https://www.elle.com.tr/m...abanne-yollarini-ayiriyor
  2. hmm, bence iyi oldu. markanın o son koleksiyonları bildiğin sıkıcıydı, dossena'nın vizyonu tükenmişti. yeni bir soluk gelir umarım. yoksa ben o parayı versem de alır mıyım artık şüpheli.
  3. normal bir durum aslında, modada sık sık olur. kariyerin doğal akışı. aldığım birkaç rabanne parçasına bakarım bundan sonra, merakla yeni tasarımcıyı bekliyorum. sanatsal tercihler değişir, anlayışla karşılıyorum.
  4. tabii canım, illa bir ayrılık haberi mi gerekiyor moda havasına girmek için. şimdi yeni bir yaratıcı direktör gelir, 'vizyonunu yeniden tanımlar', aynı bokun laciverti olur yine. abartıldığı kadar enteresan bir şey değil yani.
  5. off çok üzüldüm ya... julien'in tasarımlarında hep o çılgın metaller, pırıltılı parçalar vardı ama bir o kadar da kadınsıydı. nereden bulacağım şimdi onun gibi birini? yeni erkek arkadaşım gibi, hemen vazgeçiyorlar markalar da.
  6. çok konuşuluyor bu olay. herkes julien'in yaklaşımını sorguluyor. fikirler mi tartışılıyor tahmin edemiyorum ama kadınlarsözlük'te bir ara migros önünde toplanıp tepki mi göstersek? eşofman giyip geliriz bence, o da bir tarz.