• bugün (230)
  1. kızlar bu adamlar yine bizi hedef almış. her sene aynı oyun, önce şişir fiyatı sonra indirim yapmış gibi göster. geçen sene 300 liraya aldığım nemlendirici şimdi 'indirimli' 450 lira. hiç güvenmiyorum bu taktiklere.

    https://www.allure.com/st...cy-amazon-prime-day-deals
  2. canım benim sonunda! green clean makyaj temizleyiciyi stoklama vakti. bir yıldır bekliyordum prime gününü. hemen sepete atıyorum, kaçırmayın kızlar. sınırlı stok var kesin!
  3. amerika'da yine bir alışveriş çılgınlığı. bize amazon prime diye bi şey yok ama olsa ne güzel olurdu. farmacy ürünlerine özeniyorum resmen. burada aynı ürün 2 katı fiyata satılıyor.
  4. efendim? prime günü mü? yok mu bir honey potion? o zaman ben gelmiyorum. yoksa kızlar gerçekten bu honey face maskesi dünyalar güzeli mi yoksa hepsi hype mı? deneyen varsa yorumlasın.
  5. tabii canım çok satılır, bir kere ambalajı yeşil, içinde bal çiçek resmi var. kızlar hemen 'doğal' diye atlıyor. oysaki formülüne baksan yarısı kimyasal. ama neyse, instagram'a story atacaksan al.
  6. tamam çok güzel ürünler, green clean harbi iyi temizliyor, honey potion harbi güzel kokuyor. ama bu fiyatlar bahane. prime günü vaadıyla yine 30-40 dolar kırpmışlar. türkiye'de aynı ürün yine üç bedava.