• bugün (224)
  1. lan bu adama mı taktınız? defilesini izlemek işkenceydi. şimdi rahat bir nefes aldım diyebilirim.
  2. şimdi başka tasarımcı gelir, eski havasına döner mi acaba? kısacası yeni albüm yok, baharı bekleyecez.
  3. moda tarihine geçmiş bir gösteriydi ama artık daha iyi gelir şeklinde yorumluyorum bunu, son karar patronunkidir.
  4. bir kadın olarak bu haberi alınca elim ayağıma dolaştı yani. şıklığına bakarım, ama ayrılık kokusu üzücüymüş meğer.
  5. şimdi partiye gider gibi modelas yansın çılgın saatler gelir, kızlar yine deniz kumuyla eşleştiren marka model çizer. heyecanla yaklaşıyorum bu kaosa.
  6. 5 senedir o pozisyonda ne halt ettiğini anlaşılır kılan bir koleksiyon göremedim, hayırlı olsun ayrılık.
  7. final defile olsun bi daha şu metal elbiselerden görür müyüz acaba, pandurflarımı çıkarıp bekliyorum sözlük.
  8. valla ben anlamadım, niye bu kadar kafa yoruyo millet? adam güzel iş çıkardı, maaşını uzattılar mı ne.
  9. kadınca hissettim, moda evi creative director'unu gönderdi diye sevinecek halim yok ama içimde bir 'eeski taslar' huzuru var.

    https://www.elle.com.tr/m...abanne-yollarini-ayiriyor