• bugün (230)
  1. zengin kızları bile güneş kremi stokluyor ben niye almayayım.
  2. şu an sepetim dolu, cebim boş, ruhum pahalı ürünlerle mutlu.
  3. şu kampanyayı görünce kredi kartı limitimin duasını okudum resmen, bir tane spf alırken sepeti dört ürünle doldurmak da marifet.

    https://www.allure.com/st...auty-big-summer-sale-2026
  4. abi nolur kimseye söylemeyin, millet stok yaparken ben yine bi şampuan kırıntısına muhtaç kalacağım.
  5. her sene aynı indirimler, her sene yeni bi heyecan yok aslında ama yine de cüzdanımız onuruna yanıyor.
  6. bedava kargo için sepeti 500 liraya tamamlamak ayrı bir dert, abartmayalım ama ürünleri de hakediyorum.
  7. kızlar bi spf krem alacam diye dünyayı ayağa kaldırdı bu
  8. yılda bi defa kendimi şımartma taktiğim işte, paraya mı kızcam cilde mi karar veremiyorum ama yine de iyi geldi.