-
doğal olanı var kimyasal olanı var ama haftada bir defadan fazla yapınca cilt soyulmaktan kendini tanıyamıyor, dengeyi kaçırmamak gerek.
-
kimyasal peeling yaptırdıktan sonra cildinize iyice nazik davranın derim, o ilk 48 saat çok önemli. sadece yatıştırıcı bi nemlendirici kullanın, ben hyaluronik asitli bi serumla destekliyorum. güneş kremi sürmeyi de kesinlikle atlamayın, yoksa tüm emeğiniz boşa gider. cildiniz yeni doğmuş bebek gibi olacak ama tadını çıkarın. güneş şart
- bugün (215)
- / 8
- 21 haziran günlük burç yorumları 7
- elazığ da bir dizi izlerken
- sayenizde sivilce izim kalmadi
- roger federer in zarafeti
- tarkan ın sahne duruşu
- tırnak bakım yağları işe yarıyor mu
- diş hekimliğinde doktoralilara uzmanlik torpili
- ralph lauren 2027 ilkbahar yaz erkek 6
- kimyasal peeling cildi saman gibi yaptı
- trafikte tavşan kaçtı hikayeler
- en modern ilişki terimi breadcrumbing
- erkeğe alınacak doğa hediyeleri
- leke kremi önerileri
- en iyi güneş kremi önerileri
- rita ora nın ışıltılı pastel tırnakları 6
- hailey bieber ın eksik beyaz ojeleri 6
- feminizm ne değildir
- yalnızlığı renklendirmek
- laroche posay ın en bilinen ürünü 2
- vladimir ruadze kimdir
- nivea yüz kremi siyah
- erkeğe hediye alırken tuzaklar
- hailey bieber ın eksik beyaz manikürü 6
- mauro icardi ve wanda nara 2
- gökyüzüne yakışan parıltı 2
- aşk hipotezi ilk öpücük karesi
- yalnızlıkla baş etme yöntemleri
- en iyi el kremleri 2
- güneş kremi önerileri
- lgs annesi
- / 8