• bugün (224)
  1. kız baş parmağına cam gibi bi şey sürmüş, biz köylü kadınlar açıp turşu mu kursak diye düşünüyoruz.

    https://www.allure.com/st...k-manicure-leather-outfit
  2. oh bi de sıvı damlamış gibi yapmışlar, gittiğin manikürcüde tırnak dibindeki oje taşınca aynısı oluyor zaten.
  3. ya sıvı cila falan değil o, ben kola akıtıp bulaştırdım dün kazayla aynı desen oldu.
  4. onun tırnağındaki parlaklık bizim erkek arkadaşın benden gizlediği banka hesabı reversin'inden hallice.
  5. bu kadar abartılacak bi şey yok, köyde yoğurt mayalarken kapakta kalan sütün halesi aynısı işte.
  6. allahım ne şık, ben de hemen manikürcüme fotoğrafları atıp 'paran varsa bunu isterim' triplerine gireyim.