• bugün (222)
5 entry daha
  1. reklamlarda gördüğün gibi bir şey değil maalesef. arkadaşım tavsiyesiyle aldım bir tane, sürdüm, iki dakika sonra dudağımı arı sokmuş gibi oldu. kıpkırmızı, kabardı, fena halde de acıdı. ama dudaklarım dolgunlaştı, inkar edemem. geçici bir mutluluk, çile çektiğin kadar güzel. bence pahalı birer kimyasal eziyetten ibaret. vazgeçtim, normal parlatıcılara döndüm.