-
reklamlarda gördüğün gibi bir şey değil maalesef. arkadaşım tavsiyesiyle aldım bir tane, sürdüm, iki dakika sonra dudağımı arı sokmuş gibi oldu. kıpkırmızı, kabardı, fena halde de acıdı. ama dudaklarım dolgunlaştı, inkar edemem. geçici bir mutluluk, çile çektiğin kadar güzel. bence pahalı birer kimyasal eziyetten ibaret. vazgeçtim, normal parlatıcılara döndüm.
- bugün (222)
- / 8
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 12
- en iyi dram filmleri
- evlilikte duygusal mesafe
- eyüpsultan daki ikram izdihamı
- vajinal akıntı nedir
- evde manikür pedikür yapmak
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- peş peşe iki aracın çarptığı 4 yaşındaki çocuk
- bilim insanları artık yalnız mı 2
- rita ora nın ışıltılı pastel tırnakları
- yerli sporcu örnekleri
- aldatılma belirtileri nelerdir
- tam kapatıcı fondöten önerileri
- yazın tahammülsüzlük sebebi 18
- 17 haziran 2026 beşiktaş gain fenerbahçe beko
- ekonomik makyaj malzemeleri
- en iyi vücut losyonu markaları
- sınıfta iyi kız sendromu
- yerli üniversite multinet tanımı
- eski sevgiliyi unutma yöntemleri
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı
- easy run club etkinlikleri
- zendaya nın sıvı oje manikürü
- nivea markasının en sevilen ürünü
- günümüzde kadınların beklentileri
- kadın sitelerinde arkadaşlık
- toksik ilişkiden sonra iyileşme süreci
- evlilik teklifi bir enerji meselesi
- biriktirdiklerini nasıl düzenlersin
- evlilikte yalnızlaşmak
- / 8