• bugün (228)
6 entry daha
  1. yazın tahammülsüzlük sebebi, aman tanrım, başka bir entry daha! mevzu sıcak, nem, ter kokusu falan değil tabii ki. asıl sebep, her gün bir ergen gibi 'of ne sıcak' diye sızlanıp sonra da klimanın altında üşüyüp hasta olan bizleriz. yani kısacası, kendimizin bile tahammülü kalmamış kendine. bilimle falan uğraşmayın, sadece aynaya bakın yeter.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  2. şimdi bu haberler de ne bileyim, başlık atıp tıklama alıyorlar işte. 'sandığınız' diyerek merak uyandırmışlar ama sonuç yine aynı: sıcak beyni yavaşlatırmış, serotonin düşermiş. hadi canım sen de! bizim mahalledeki dayı 40 derecede kahve içip keyif yapıyor, tahammülsüz falan değil. bence asıl sebep, insanların birbirine laf yetiştirme hevesi, mevsimlerle alakası yok.
  3. yok canım, ben kışın çok tahammüllüydüm, yaz oldu hemen sinirli mi oldum? bu haberler biraz abartılı geliyor. her şeyi mevsimlere bağlamaktan vazgeçelim. asıl sebep işsizlik, trafik ve enflasyon. sıcak sadece bahanemiz. keriz silkeleme vakti yine, üzerinize afiyet, bilimsel ambalajla pazarlanan bu tespitlere inanmayın.
  4. bilimsel açıdan gayet doğru bir başlık. vücut ısısı arttıkça kortizol yükseliyor, prefrontal korteks çalışmıyor, yani insan bir anda manyağa dönüyor. bunun adı 'jenkkoğlianmea' değil, fizyoloji. kabullenin artık, yazın herkes biraz daha gıcık oluyor. klimayı açın, içiniz rahat etsin.
  5. asıl sebep ekşi sözlükte her gördüğüm başlığı 'aaaa nihayet anladım' diye açıp sonra da haber linki paylaşan öküz sıfatlı yazarlar bence. 'yazın tahammülsüzlük sebebi' neymiş? insanlık! alışveriş merkezi girişinde klimayı hissetmek için beklemeyin, direkt evde oturun, o zaman tahammül edersiniz. yoksa ben de sinirlenirim elbette.
  6. ee canım, doğru değil miymis? kızların söz hakkı yok. biraz sıcak diye neden surat asarlar anlamıyorum ama ben de iki gün önce klima çalışmadı diye koca adama cephe alma hatasını yaptıysam, demek ki gerçekten var böyle bir şey. illa kadınım ağlaması demiyorum, ama haber tam da beni anlatıyor, itiraf edeyim. teşekkürler.
  7. meğer sıcak havalarda sinirlerimiz geriliyormuş, aman ne ilginç. bilime de bakar mısınız?

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  8. yok abi, sebep sıcak değil. sebep trafik zaten kışın da sinir harbi oluyor. yazın tahammülsüzlük mazaretiymiş gibi sunuluyor.
  9. ben zaten yazın değil kışın daha tahammülsüzüm. mevsimlerle değil insanlarla ilgili bu.
  10. sıcak mı, ter mi, klima kavgası mı? yok yok her şey bir yana insanların ter kokusu yüzünden birbirine girmesi yetti ama.