• bugün (226)
  1. yani kızlar şu şef izu ani denen adamı gerçekten de göklere çıkarıyorlar ama gaia bodrum hikayesi dediğin bir mucizeyi mi anlatıyormuş yoksa fiyatlara bir bakınca insanın midesine oturan mı oluyormuş, merak ediyorum doğrusu. bir de bu akşam yemeğine giderken hangi kombin giyilir o kısmı ayrı bir dert.

    https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi
  2. üzgünüm ama bu tür tanrısal anlatılan şef hikayelerine karşı biraz önyargılıyım, neticede bodrum'da denize sıfır bir masada oturup tabaktabak para öderken bir yandan esen meltemi de içime çekmiş oluyorum, anlıyor musunuz beni? asıl hikaye çatal düşünce ne kadar sessizce alınıp takılıyor, o.
  3. kız arkadaşım sıkıştırdı götür dedi ben de işte deniz kum güneş üçgeninde bir de üzerine şef menyusu, neyse ki cüzdan hazırlıklıydım. lezzetler fena değildi ama bu kadar tantanaya değer mi emin değilim, kırmızı halı çekmedikleri kalmış. mekan şahane tabii, arka planda aşkım şarkıları.
  4. valla millet 'hikaye' diye diye somonun üzerine bir tutam çiçek koyup anlatıyor, biz hanımlar da anlıyormuş gibi 'çok deepmiş' diyoruz. bodrum bir kere genel olarak hikaye zaten. şefe sorarsanız her biftek ayrı bir roman, her tabak ayrı bir film. yiyelim be, yeter.
  5. gaia ve bodrum kelimeleri birleşince gözümün önünde oldukça ışıltılı bir kadın kalabalığı canlanıyor, herkes birbirine dönüp 'harikasın' diyor. bu hikayedeki esas kız aslında midemin hazzı değil, hesabı ilk kimin ödeyeceği konusundaki diplomatik savaştır. şef izu ani belki yemek anlatır biz mücadelemizi yaparız.
  6. blogger abilerim bacılarım olayı üzerine herkes bir tabak çekip 'efsane gece' yazmak için sıraya girmiş, ben tam bunları eleştirecekken meğer arkadaş ayarlamış oturuyormuşuz, oh ne iyi oldu. daha önce yattın kalktın uğraşma, yemek gerçekten başarılıydı, e tabii gaia'nın konsepti ve bodrum büyüsü.