• bugün (218)
  1. kızlar yine mi burç yorumları ya. her gün aynı şey:

    https://www.elle.com.tr/a...026-gunluk-burc-yorumlari
  2. ya şu burç yorumlarını eleştirenler yok mu, tam bir yobazlık. ben sabah kalkınca burcumu okumadan kahvemi içemiyorum. bugün dedi ki
  3. bu yorumlar tam bir tüketim çılgınlığı. insanlara
  4. terazi burcu olarak haksızlık yok açık bir günmüş. ama sen hangi sözlüğe girsen ortam aynı: herkes burçları dağıtıyor. resmen internetten fala bakmak gibi bir şey. ne diyeyim, kurcalarken beynin duruyor ama insanın canı sıkılıyor işte, tamam okudum gitti.
  5. aaa burç günlüğü mü çıktı? hemen kendi burcuma baktım:
  6. aman 2026’ya kadar gelmişiz hâlâ burç yorumlarına takılıyoruz. oysa bu veriler klavye altına konan züccaciye çıktısı gibi yapay zekâ tarafından tık edilmesiyle yazılıyor. benim yorumum mu? ütü basmaktan başka bir yere vardırmaz. ama alt tarafı boş vakit ehli, gece kuşu olarak okurum.