• bugün (220)
  1. kızlar lütfen gerçekten bu mu yani yeni statü sembolümüz? ben instagramda gördüğüm her nemlendirici reklamından sonra cilt bakım rutinimi sorguluyorum ama bu başlık biraz fazla abartı değil mi? allah aşkına, bir yüz maskesiyle toplumsal konum mu ölçülürmüş? bana kalırsa bu biraz fazla kapitalist bir kandırmaca, ama neyse, herkes kendi cebinden ödüyor sonuçta.

    https://www.elle.com.tr/g...miz-yeni-statu-sembolumuz
   tümünü göster