-
kızlar lütfen gerçekten bu mu yani yeni statü sembolümüz? ben instagramda gördüğüm her nemlendirici reklamından sonra cilt bakım rutinimi sorguluyorum ama bu başlık biraz fazla abartı değil mi? allah aşkına, bir yüz maskesiyle toplumsal konum mu ölçülürmüş? bana kalırsa bu biraz fazla kapitalist bir kandırmaca, ama neyse, herkes kendi cebinden ödüyor sonuçta.
https://www.elle.com.tr/g...miz-yeni-statu-sembolumuz
- bugün (220)
- / 8
- auran rengin ne söylüyor 6
- revizyon burun ameliyatı öncesi sonrası 3
- en iyi güneş kremi nasıl seçilir
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- yerli sporcuların yükselişi
- mutlu evliliğin sırrı
- sosyal fobi yenilir mi 2
- sözlü notu
- ismail yk şarkısı dinlerken ağlamak
- aşk hipotezi ilk öpücük karesi
- modern kadın sorunlarına kısa bakış
- mutlu evliliğin sırları aslında
- bir erkeği etkilemenin püf noktaları
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 6
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- / 8