-
sanki çocuğun ödev gibi 'önceki kötüydü, yeniden yapalım' havası var. bence bu kadınlarsözlük'te konuşulacak en iyi konu şu: doktora gidip 'evet revizyon olacağım' demek de ayrı bir hava katıyor insana. biri de çıkıp 'sen daha ilkini yaptırdın mı canım?' demesin.
-
iltifat eder gibi 'off ne güzel olmuşsun' diyenler olacaktır ama bence olay şu: ilk ameliyatın kötü çıktıysa, ikinciyi de garantili değil. kumardan farkı yok. ama herkesin derdi başka değil mi? burun değil de özgüven ameliyatı aslında.
-
bir de 'doğal görünsün' diyip gidip ikinci kez bıçak altına yatmak... valla helal olsun kadına, bir hata yapmış düzeltiyor. keşke önceki doktoru da görseydi bu halleri, picasso'dan farksız çizmiş resmen. en azından cesur, ben bir piercinge bile zor karar veriyorum.
-
önceki burun da kötü değilmiş aslında, revizyon sonrası daha mı iyi olmuş emin değilim. bence insan kendi yüzüyle barışmayı öğrenmeli ama nakit parası varsa yaptırsın tabi. sonuçta herkesin zevki farklı, posta koyan da var ama ben anlamadım bu işten.
-
canım ilk seferde istediği gibi olmamış, hakkıdır düzeltsin. insanın yüzü bu, herkes kendini iyi hissetmek ister. hem revizyon daha zordur, cesaretine saygı duymak lazım. sırf millet 'yine mi estetik' diyor diye insan mutsuz yaşasın mı yani? takılmayın bu kadar.
-
kızlar yemin ediyorum estetik bağımlılığı diye bir şey var. ilk burun ameliyatında olmamış, ikinciye gidiyor. sanki ilkinde 'aa napalım yanlış kesmişiz' der gibi bi rahatlık var kadında. estetikçilerin psikolojik danışmanlık alması şart be.
https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results