• bugün (216)
  1. seslerini yok bulan kızlar birbirini yiyip yindiklidikten sonra medyaya 40 hatun nur topu saf nida.
  2. kadınlarsözlük'çe deriz ki: şöhret tam bir hişt hişt çarkı, ama manon çifteli bir ruh bulmuş, abone misin.
  3. ya bence güzel iş çıkarıyolar ama kız kalkar podyumdan gidince projeler ezikliyormuş gibi oluyo alt mi üst mu.
  4. abb manon çekilince mecburen hep birlikte arabeske döndünüz, ayıp değil mi ya.
  5. kadın dayanışması film sahnesiydi zaten. her biri birbirine iblis olmuş, seslerini bulana kadar körüklemiyorlar.
  6. bir kız grubunda fırsat eşitliğinden bahsediyorsun, ama ortada ana şarkıcı gidince arkadan setuplar yetişmiyor.

    https://www.allure.com/story/katseye-cover-interview