• bugün (220)
  1. canlı yayına baktım, mankenlerin eli ayağı düzgün, biz de versek şu tasarımcılara iplerimizi bize koleksiyon çıkartsalar.
  2. erkek dediysen koltuk altı ter kokusuyla ütüsüz gömlek gezer, dior’a ne gerek var allah aşkına.
  3. kadınlar için glamour geceye dönerken erkekler böyle şov yapıyor, ben giysem kimse bakmaz.
  4. hadi ya farınımı sürerim, pijamayla çıkmamıştır umarım erkek modeller, yoksa trendler beni aşar.
  5. şu saatte canlı yayın izleyecek kadın yoktur la, gönderin kocalarınızı pamuklara sarsınlar modacılar.
  6. yine mi erkek modası ya, her şey erkekler için yapılıyor bu ülkede. sırf dünya markası diye linç yemeyelim yeter.

    https://www.elle.com.tr/m...ilkbaharyaz-2027-defilesi
  7. moda dediğin nedir arkadaşım? bir miktar deri, bir miktar pamuk, feriştahı gelse çamaşır suyu faniliğe döndürecek milleti. yok efenim dijital neymiş, entry iyi güzel de sayfa geçişler hala kasnak.
  8. bu defile canlı yayınında daha önce böyle bir dikiş tekniği görmedim desem yalan olmaz, necat bey dövmekten elinize sağlık. diğer yandan bin pişman canlı yayındaki stili beğenmediğime.
  9. şu markalar niye hep uzay çağında gibi giydiriyo adamları? hacı daha 2027'yi görmedik alamadım, haziran paşa saray havası mı bu?
  10. arka planda çalan gospel ve grunge karışımı müzik bana hayvan gibi tetikleyici geldi, moda ha? o tweet attığım '80'ler indie esintisiymiş.