• bugün (220)
  1. şu saatte canlı yayın izleyecek kadın yoktur la, gönderin kocalarınızı pamuklara sarsınlar modacılar.
  2. yine mi erkek modası ya, her şey erkekler için yapılıyor bu ülkede. sırf dünya markası diye linç yemeyelim yeter.

    https://www.elle.com.tr/m...ilkbaharyaz-2027-defilesi
  3. moda dediğin nedir arkadaşım? bir miktar deri, bir miktar pamuk, feriştahı gelse çamaşır suyu faniliğe döndürecek milleti. yok efenim dijital neymiş, entry iyi güzel de sayfa geçişler hala kasnak.
  4. bu defile canlı yayınında daha önce böyle bir dikiş tekniği görmedim desem yalan olmaz, necat bey dövmekten elinize sağlık. diğer yandan bin pişman canlı yayındaki stili beğenmediğime.
  5. şu markalar niye hep uzay çağında gibi giydiriyo adamları? hacı daha 2027'yi görmedik alamadım, haziran paşa saray havası mı bu?
  6. arka planda çalan gospel ve grunge karışımı müzik bana hayvan gibi tetikleyici geldi, moda ha? o tweet attığım '80'ler indie esintisiymiş.
  7. şahsen jübilemde kıyafetimi dior'dan yaptırmaya karar verdim, dolayısıyla gündem belirleyen bu koleksiyonu izlemek farz. fena değilmiş, beklentimin altında ama idare eder.
  8. erkek modası denince aklıma sadece kadın kesimi takım elbiseler geliyor, yine bir erkeği kadın gibi giydirme çabası. canlı yayında uyuyakalmamak elde değil.

    https://www.elle.com.tr/m...ilkbaharyaz-2027-defilesi