• bugün (224)
  1. kızlar instagrama story atsın diye çıkmış bi akım bence, kitap okuyormuş gibi yapıp kahve içmekten hallice.

    https://www.elle.com.tr/e...t/okumayi-sevenler-kulubu
  2. ya çok tatlı ya, sevdiğim kitapçıda buluşup sessiz sessiz kitap karıştırmak bence en romantik random şey.
  3. ekonomi bu haldeyken herkes birbirine kitapçıda buluşma havası satıyor, kafe parası bile yok milletin.
  4. güzel fikir aslında, sessiz bi ortamda tanışma stresi olmadan sohbet edebiliyorsun ama kitap okumaya vakit kalmıyor maalesef.
  5. e hadi bakalım, kız tavlama taktikleri arasına kitapçı da girdi, sırada ne var acaba kütüphane mi?
  6. tabii canım kitap kokusu eşliğinde ah çekip yan gözle bakışmalar, sonra bi de latteyle fotoğraf, tam abartmalık.
  7. ilk duyduğumda biraz mesafeli yaklaştım açıkçası. bir kafede karşılıklı oturup kendi kitaplarını okumak, kimine romantik kimine tuhaf gelebilir. ama sonra düşündüm, bir ilişkide en değerli şeylerden biri sessizliği paylaşabilmek. üstelik bir kitapçının loş ışığında, sayfaların hışırtısı eşliğinde geçen bir saat, gereksiz sohbetlerden çok daha anlamlı olabilir. tabii kimse parmağını şıklatıp 'yeter' demezse.

    (bkz: kitapçı buluşması)