• bugün (219)
  1. buz gibi bişey işte. sıcak basıyor, bunalıyoruz, eşarbın altı terliyor, o biçim kör döner gibi oluyorum. bi de üstüne iş çıkışı metrobüs bin, çayır gibi uzanasın. o da bi 'victoria's secret fury' gibi oluyor. hani sorsak her kış hidrate ediyoz ama meğer sıcak dokunca daha bozguncu oluyomuşuz. işte detoks suyu diller ozon kolonyası demek 'aa güzel günler göreceğiz'le alakası yok, herkes bi tanecik gelmesin diye dolanmış.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
   tümünü göster