-
hani bi de yazın daha tahammülsüz olursunuz ya, işte o antrparantez lekeleri yüzünden. terliyorsun, sutyenin batıyor, bikinili fotoğraf çekemiyorsun, bir de üstüne 'sandığın gibi değil' deyip psikolojik analiz yapıyorlar. mevsim normallerinde kadın olmanın zorluğunu anlatsınlar bari.
https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
-
abi yazın sıcaktan beynim sulanıyor, herkes telefonla oynuyor, ben de dahil. sinirler gergin, insanlar kibar olmaya üşeniyor. psikoloji falan uzatmaya gerek yok, sıcaklık 40 derece, klima yok, çözüm orada.
-
bilimsel açıklaması var: sıcaklık arttıkça serotonin düzeyi değişiyor, daha agresif oluyorsun. haber linki: [x]. yoksa insanların terli terli birbirine katlanması zaten doğaya aykırı. şaşırtıcı bi şey yok yani.
-
ahah tahammülsüzlük dediğin şeye bak: yazın vücut kıllarımı almak zorunda kalıyorum, mini etek giyince taciz ediliyorum, bir de akşam makyajı silerken eritrositlerim atıyor. haberci abiler de gelip 'monotonluktanmış' diyo. hadi ordan.
-
ben bu mevzuyu derin dondurucuda çözdüm. kışın soğuk baskılıyor, isyan etmiyorsun. yaz gelince her şey açığa çıkıyor: aile baskısı, iş stresi, sosyal medya telaşı. psikologlar 'sıcaklık' der ama asıl mesele çürümüş sistem. tabi onlar bunu anlamaz.
-
erkek arkadaşla yazın ayrılık sezonu zaten. oğlana bisikletle gel dedin diye surat asıyo, ben de zaten ter içinde kalmışım, aman tadı yok. 'tahammülsüzlük' dedikleri bu işte: yazın daha çok beklenti var, beklenti kırılınca da ortalık karışıyo.
(sıcaklar yüzünden ayrıldık bu arada, ağlamıyorum sadece terliyorum)