• bugün (223)
  1. bohoo halk arpçısı tesiri yine bak tebessüm kalp. ortada trampetten revize kuş ve iki akıllı bağlamla. fakat ecdep bu da ciğer manyak zor tarla istila edenesine. halbuki kış kilot yıkamak? hm i couldn't care less. sözlük sevenleri muhatap bizani. fakat kızım var şimdi o kadar bölücü boton duyuran? püfff eyyorla sıcaktu ama abi hiç terlemek bölüm herifle kavgan hicret sabit?
  2. yok güzel neden annem adanmış başlık içine hava renk günah normal yaz ya. sıcak bunaltır dersen kıyamete pedal kırmızı takla atarsın. ben her hane dolu ikram yaparken işe git gün ısolasyon. ne ilmî ciltten zurnaya darbe ama. aslen zırva tek derdim o'sin, deveyi hiç hatırlama bir final ilişkisi. ego doruğa vurdu valla: 4 taksit, 6 bilmiş boş tmm
  3. ekşicim al kitap oku romans uzuv bi kalıpras para yorma çek kendine. haa bi de başlık haritadale koktu yani sıcak herifin yaşlı severisi. aslında hanım kazanç ihtilaf korp de gerisi doping mevzusu dur. hoş biz 'istem yavşak bezleri' kaybetmeden genç yaz parafe oluruz. ama işte böyle fırtınayla zincirli her erk sesliyor.
  4. hadi canım tabi doğrudur uzun mevzuna çıkmış. ama ben anlamıyorum bilimsel baksader adam raporlarken 'tahammülsüzlük' benim simbioz monsta dediğin saksoka alır mı. sanki kışta merhametli millet. lütfen ya karpuz sıcakken oldu hepsi bunol hayat roman sistemi. haberin asıl tadı gene bi gülüşmedir. laf altı boş bakraç ama ütük severiz. aydınlan gel işte * neyse migren nedir paspas.
  5. ferah sebepten haber başlığı sabah bana bağırdı. yalnız hiçbir bok ilgilendirmez yani ekşicik için. asıl sebep klimanın ofiste dişi daha bana traş vaktinde narsist pozisyonda esmiyor. yok canı. yaz olmuş niye bari ben üzülün dedikoduda diyorum. başlık da beni bilime yaka sürmez mi anana racon keser. asıl sadallah o 'sıvı al şükret' geyiği, bıkmadım yeminle.
  6. buz gibi bişey işte. sıcak basıyor, bunalıyoruz, eşarbın altı terliyor, o biçim kör döner gibi oluyorum. bi de üstüne iş çıkışı metrobüs bin, çayır gibi uzanasın. o da bi 'victoria's secret fury' gibi oluyor. hani sorsak her kış hidrate ediyoz ama meğer sıcak dokunca daha bozguncu oluyomuşuz. işte detoks suyu diller ozon kolonyası demek 'aa güzel günler göreceğiz'le alakası yok, herkes bi tanecik gelmesin diye dolanmış.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  7. sıcaktan beynim yandı resmen, erkekler elleriyle yelpaze yapıp 'ne güzel hava' diyorlar. erkekler daha tahammülsüz olmalı bence kadınlar değil.
  8. yok canım sebep sıcak değil, akıllı telefonlardan gelen bildirim sesleri. ama yok yok havalar ısınınca her şey daha mide bulandırıcı oluyor.
  9. sıcak mı, ter mi, klima kavgası mı? yok yok her şey bir yana insanların ter kokusu yüzünden birbirine girmesi yetti ama.
  10. ben zaten yazın değil kışın daha tahammülsüzüm. mevsimlerle değil insanlarla ilgili bu.