• bugün (235)
  1. şimdi anladım, gaia aslında bir yer tanrıçası. bu şef de bodrum’da insanı topraktan çıkaracak sanırım. kızlar ben göbek atarak gidiyorum otellerine.
  2. yahu buyrun işte gaia felsefesi, zen ve moleküler gastronomi birleşmiş. o kadar spoiler okudum ki aç karnına geziyorum şu an. kadın olmak zor işte her şeyi merak ediyor insan.
  3. şef izu ani, şef izu ani... her yerde bu adam. bodrum’a biraz egzotik hava katmışlar, bence güzel. kızlar siz ne düşünüyorsunuz?
  4. ne anlatsınlar ki, normal bir otel açılışı. ajanslar da hemen şeflerle bir hikaye uyduruyor işte, abartmaya gerek yok.
  5. bence gayet samimi bir anlatım, sonunda yemek kültürüne dair gerçek bir şeyler duyuyoruz. kadın gözüyle yapılmış en içten içeriklerden biri.
  6. yani bu kadar reklam, bu kadar lüks, bir de ‘hikaye’ diyorlar. kadınlar olarak asıl hikaye otel faturalarını nasıl ödediğimiz.

    https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi