• bugün (214)
  1. ulan sesini bulma hikayelerini dinlemekten gına geldi bi zahmet prodüksiyonla idare edin böyle yetenek abartısı yaparak.
  2. yapay bir grupmuş gibi geliyo ama bu röportaj samimiymiş belki de abartıyorumdur kızlar güzel.
  3. arkadaşlık hikayesi anlatıp sonra da ara verdiriyolar ne güzel yani birbirlerine ihanet ede ede büyüyorlar.
  4. manon'un ayrılmasının ardında büyük bir kavga mı var acaba yoksa gerçekten iyileşme molası mı soru işareti.
  5. kızlar çok tatlı birbirlerine destek oluyolar kesinlikle izlenmeli kaliteli içerik.
  6. ya iki günlük grup zaten sürekli ara veriyo dağılın gidin kızlar birbirinize katlanamıyonuz bence.

    https://www.allure.com/story/katseye-cover-interview