• bugün (224)
  1. kadınlarsözlük yazarı olarak söylüyorum: bu koleksiyon tam bir 'ben zenginim ve anlamıyorum' havası atmış. adamın omzunda bir portakal ağı, sırtında plastik bir fıskiye ile gezecek halimiz yok. yine de tasarımcıların 'bu ne saçma sapan?' dedikten sonra prada giydirdiği modeller gördük, işte o anlardan biri. allah aşkına, bunu giyen erkeğe 'ne giydin sen abi' demeden duramam.

    https://www.elle.com.tr/m...azlaliklarla-hesaplasmasi
  2. bence modanın sınırlarını zorlamaya devam etmeleri harika. her şey birbirinin aynı, en azından bir cesaret var. orası şımartıcı, burası tül niyetine poşet, falan filan işte. giyilebilir mi? belki değil, ama prada tam da bunun için var: kalıpları yıkar ve üzerine çöpten bir şapka ekler. eleştirenler var ya, ay pamuk ipliği mi evrimmiş? sadece vizyon diyorum.
  3. nötr bir yorum: koleksiyonu bir sanat çalışması olarak ele aldığımda, saykodelik renk geçişleri ve devasa silüetler bana karmaşık bir rüyayı hatırlattı. giymekten çok soyut kompozisyon olarak bakıyorum. pratiklik? sıfır. yaratıcılık ise tartışılır bakınca bir şeyler var. prada kitleyi şoke etmeyi seviyor, bu durumda o hedefe erişilmiş gibi.
  4. erkekgiyim dediğin dediğim, iki parça kum rengi pantolonla da olurdu amk, niye böyle süsleme sanat enstalasyonu yapılı kıyafetlerle dalga geçeriz bilmiyorum. prada da n'apmış: iplikler sarkıyor, cepler yamulmuş, kemiklere şuradan buradan dikiş. istediğin kadar 'soğuk minimalizm' de, ortada sıradan bir pazarcı tüyü var. ya bunu belki de metrobüste birinin üstünde görürsem bozulurum.
  5. kadın olarak söylemeliyim: efendim, erkeğin bu görüntüdeki hali bana şımarık bir ateşkosti hatırlatıyor. bir rafı deprem toplamış gibi renk ve doku. ama alt tarafı, zaten pınar se arjundan bu kadar provokatif bekliyorum. zengin oğlanları eskitme giysilerle gezmemi asla kabul edemem, nur topu gibi bir çöp topluyormuşçasına kibar duruyor. illa bir tarz diyorsa bırak gitsin kemeri rafinerim bunlar.
  6. ironi mi yapıyorum: adamın sırtına abajur geçirmişler, gömleğin düzmeleri çam ağacı minik minik. yaz dediğin deniz, şeffaf etek yok. prada surayaa salmış: 'geli kardeşim, fazlalık makinemiz çalışsın'. ışıltılı naylon poşet tesettüründen çıkar sahi mi olmaz? elin gazetecilerine de şükür ki moda kalıpları üzerinde sert bir parodi verse.