• bugün (222)
  1. bi de moda ikonu geçiniyor, tırnağın ucunu bile simetri yapamamışsın stitch yaparken mi daldın kızım?

    https://www.allure.com/st...bieber-white-summer-nails
  2. minimalist abla benim, her şeyin fazlası zarar azı karar, boşluk da bir kontrasttır binom.
  3. kırık tırnak mı bu yoksa bilinçli tercih mi anlamadım, jenner kardeşler dünyasında her şey bir sanat eseri işte.
  4. ben de aynısını yapsam 'becerememiş' der geçerler, hailey yapınca 'avangart' oluyor moda dergilerinde.
  5. o yüzükleri görünce tırnaklara bakacak halim yok ya, Şu kadınlar sözlüğünde lk biri olur biri olmaz.
  6. boşluk kadınlar sözlüğü yazarları olarak sembolik anlamlar yüklüyoruz: o boşluk justin'den aldığı ilgisizlik aslında, kızı anlıyoruz.
  7. beyaz oje seçimi herkesin gözünü boyayan bir şey değil, ince bir zevk işi. ünlülerin bir markada takılıp kaldığını düşünmek pek sağlıklı değil ama kadınlar olarak paramızı verirken doğru karar vermek gerek. bazı ojeler üç kat sürsen bile fırça izi bırakır, tercih edilecek olan tek katta opak bitenler. ben yurt dışında birkaç markayı denedim ve fiyat performans olarak bu işi bilenlerin sabırla aradığını gördüm.