• bugün (222)
  1. hafifliği falan geç, kızlar yine mi döndünüz ilkbahar yaz koleksiyonlarına? ben bu koleksiyonları görünce mevsim geçişlerinde yaşadığım o tedirginliği hatırlıyorum. kendimce bir hafiflik arıyorum ama dries yine hermetic bir şölen sunmuş gibi. giyersin de nereye gidersin? bir kere bunu sokağa uyarlamak için makasla kesmek lazım kelimenin tam anlamıyla. erkeğin hafifliği değil, cebimin hafiflemesi bunun adı oh canıma değsin.

    https://www.elle.com.tr/e...27-hafifligin-yeni-yorumu
  2. aman allahım bu ne zarafet böyle of of. dries sanki ruhumun en ince yerine dokunuyor resmen. 'hafiflik' dediğimiz şey işte bu, bir tüy gibi süzülen kumaşlar ve makro desenler arasında kaybolup gitmek. kızlar şimdi o desenlerde kendimizi görüyoruz, bimmiş kadar olgunsun çünkü dries triplerini markette satmıyor. sevgilime hemen alayım mı ne düşünüyorum, arkasında ütülenmiş kasımpatı deseni ne şirin lan.
  3. bunu moda eleştirmenleri 'sadelik' diye pazarlıyor ama ya herkes biraz öksürüklü bi tülbent havası veriyor bu mu hafiflik. dries van noten cidden 'biraz da sizin paranız hafiflesin' modunda başka bir şey değil. erkek saatlerce dolaşacak bir giysi o, küçük bir esinti ile urgan olma ihtimaliniz bence cidden yüksek. yine de kalitesine söz yok, yüz numara imalat bulut.
  4. bir gün şu ters dönmüş atkıyla fal bakayı dolaşamaz olduk. içimizde yoğun bir hüzün saklıyoruz bu 'hafiflik' yalanıyla. tüm modaevleri eğer prim vermezsek para olmaz anlayışı yaymayı moda haline getirdi. dries bi tül takmış romantisizim diye geziyor. kız tamam anladık zenginsin, ruhundan bezgin bir kesim mağduriyet hissi satıyorsun bize. hafiflik değil, bu kesin bir yarayı ince ince işlemek.
  5. of hafiflik hafiflik diyorlar da of. ne hafifiliği ay düşünüyorum ilkbaharda mental yorgunluk üstümüze sinnaps yapmış geliyor artık giyinsem de şurdan bi kuaföre kaçıp şöyle şeyler giysem. diğerlerine de yalan söylemeyim sanki koşa koşa almayacağım. ama erkek için neden bu kadar dram? ekose ve monokrom yeter be!
  6. valla bu moda kudurmasında dede kumaşları sar sar, şimdi de otçulk tavrıyla attığı desen. sütyensiz rahata yöneldiğimiz, ya da biz onları dermansızlık sanarken kendine bi havualtı uydurayımın adı 'hafiflik' galiba sen anladın. neticede bir stile saplanıp kalmış bir kadim dries 'ben varım' diyor. kız söylemen lazım var olduğunu, ama 2000 liralık naylon parlatman varabildiğince uç, neyse canım çimen düzelt koçum daha iyi.