• bugün (234)
  1. victoria beckham'ın gap rekldıbına poz vermesi mi arşive dokunuş? allah aşkına bu neyin kafası.

    https://www.elle.com.tr/m...victoria-beckham-dokunusu
  2. kızım moda dünyasında emek var ortada, marka kişiliğine de çok yakışmış, abi bir kıymet bilin şu kadınları.
  3. yani anladık da gap'in vintage işlerine ses getirecek bir isim miydi şimdi beckham, nötr bakıyorum fazla heyecan yok.
  4. bir de vicco'ya para bayılıp kot ceket giydirmişler, 'arşiv' gibi kokan kapitalizmin süslü hali işte.
  5. efendim arşiv dediğin toz tutan depo olur, victoria gelince ferahlamış ferahlamış maşallah.
  6. ben bu gap arşivine daha çok aşkım bonnie cash'in genç hali yakışırdı, beckham abartı ama neyse beğenmediysen sen yap.