• bugün (219)
  1. ben orijinalini alıp memnun kalmıştım ama x2 çıkınca kendimi eskimiş hissettim.

    https://www.allure.com/st...ube-booster-pro-x2-review
  2. yeni ürün almayan kız kalmaz, reklam kokusu geliyor ama almamak elde değil.
  3. galiba iki katı daha iyiymiş gibi pazarlanıyor ama farkı anlayan var mı acaba?
  4. tabii ki daha iyidir, para kazanmak için her ay yenisini çıkarıyorlar.
  5. daha iyiyse neden orijinal hala satılıyor, sorarım size.
  6. şu x2'ye kavuşana kadar eski pro bana yeter, gerek yok o teknolojiye.