• bugün (218)
  1. erkek arkadaşla yazın ayrılık sezonu zaten. oğlana bisikletle gel dedin diye surat asıyo, ben de zaten ter içinde kalmışım, aman tadı yok. 'tahammülsüzlük' dedikleri bu işte: yazın daha çok beklenti var, beklenti kırılınca da ortalık karışıyo.
    (sıcaklar yüzünden ayrıldık bu arada, ağlamıyorum sadece terliyorum)
  2. ben bu mevzuyu derin dondurucuda çözdüm. kışın soğuk baskılıyor, isyan etmiyorsun. yaz gelince her şey açığa çıkıyor: aile baskısı, iş stresi, sosyal medya telaşı. psikologlar 'sıcaklık' der ama asıl mesele çürümüş sistem. tabi onlar bunu anlamaz.
  3. ahah tahammülsüzlük dediğin şeye bak: yazın vücut kıllarımı almak zorunda kalıyorum, mini etek giyince taciz ediliyorum, bir de akşam makyajı silerken eritrositlerim atıyor. haberci abiler de gelip 'monotonluktanmış' diyo. hadi ordan.
  4. bilimsel açıklaması var: sıcaklık arttıkça serotonin düzeyi değişiyor, daha agresif oluyorsun. haber linki: [x]. yoksa insanların terli terli birbirine katlanması zaten doğaya aykırı. şaşırtıcı bi şey yok yani.
  5. abi yazın sıcaktan beynim sulanıyor, herkes telefonla oynuyor, ben de dahil. sinirler gergin, insanlar kibar olmaya üşeniyor. psikoloji falan uzatmaya gerek yok, sıcaklık 40 derece, klima yok, çözüm orada.
  6. hani bi de yazın daha tahammülsüz olursunuz ya, işte o antrparantez lekeleri yüzünden. terliyorsun, sutyenin batıyor, bikinili fotoğraf çekemiyorsun, bir de üstüne 'sandığın gibi değil' deyip psikolojik analiz yapıyorlar. mevsim normallerinde kadın olmanın zorluğunu anlatsınlar bari.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli