• bugün (213)
  1. sıcaktan beynim kaynıyor, her şeye sinir oluyorum. erkekler zaten hiç anlamaz bu mevsimin kadın psikolojisini.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  2. mecbur sizin gibi ergenler yüzünden millet yazın aşırı geriliyor. klima aç de kapa çeneni.
  3. mevsimsel bir durum işte. hormonlar, sıcak, nem. herkes biraz gergin olur, kafaya takmamak lazım.
  4. vay efendim sıcakmış da yorgunmuşsun. sen bi de adet döneminde 40 derecede metroya bin, o zaman gör tahammülsüzlük nedir.
  5. bilimsel açıdan aslında serotonine bağlı, ama yok bizim millet hemen 'huyumdur' deyip tribüne oynar. travesti değiliz arkadaşım, basit bir sinir.
  6. allahım şu agresiflik bana da geçti yemin ediyorum. en ufak bir bakışta bıçak çekesim geliyor, bu mevsim cinnet getirmezse ne getiricek.