• bugün (217)
  1. kadın olarak söylüyorum, bu hafiflik dedikleri şey bir erkeğin omuzlarına binen yükü hafifletmekten çok, cüzdanımı hafifletiyor.

    https://www.elle.com.tr/e...27-hafifligin-yeni-yorumu
  2. hafiflik mi, yoksa yazın terleyip dökülmemek için bir bahane mi? sorgulatıyor insana.
  3. bence güzel olmuş, hava alan kumaşlar ve pastel tonlar tam bir kadın eli değmiş hissi veriyor, erkekler de giysin biraz rahatlasın.
  4. yok artık, dries van noten'ın bu koleksiyonu 'ben hafifim aslında' diyen erkeklere pasta gibi gelmiş. gerisi teferruat.
  5. hafiflik iyiymiş de, bir de bu işin ekonomik yükü hafiflese biz kadınlar için süper olurdu.
  6. ne kadar hafif olursa olsun, bir erkeğin gardırobuna bu kadar para dökülmesi beni hafifçe güldürüyor, yoksa sen mi giyeceksin bunu?