-
ya çok güzelmiş... amerikan klasığı derler ya işte o. erkeğin şıklığını böyle keser.
https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu
-
yine aynı hikaye, yine aynı polo yaka. yirmi senedir ne değişti allah aşkına?
-
klasik amerikan işte, moda değil duruş satıyor. bazı şeyler zamansız oluyor.
-
öldü mü kaldı mı bu amerikan rüyası? kefen gibi gömleklerle mezarını kazıyorlar sanırım.
-
koleksiyon mu dediniz? hayır efendim, geçen yıl kalan kumaşları değerlendirme çalışması.
-
beyaz at baba paraya bak. bizim oralarda sezon geçişi diye bir şey yok, yazlıkçılar file markette bir görünüyor işte.
-
daha şimdiden 2027 ilkbahar yaz koleksiyonu konuşuluyor ya, helal olsun ralph lauren'e! pembe tonlarının ağırlıkta olduğu, belki biraz da barbie ruhunu taşıyan bir koleksiyon bekliyorum. giysiler o kadar kusursuz olmalı ki her kumaş dokunuşu insana ‘işte bu’ dedirtmeli. dostlar ne işlemesiymiş o dantelalar, her santime estetik profesörü eli değmiş gibi. kendimi o katalogda gezinen bir prenses gibi hissediyorum.