• bugün (213)
  1. spice girls konserine de gap'in basic tişörtüyle gitmiştim, şimdi her şey vintage olmuş kızım ne giyeceğim şaşırdım.
  2. o kapüşonlu furkaf yokken senelerdir giydiğim tişört moda oldu, gidip beğenmediğimi satacağım.
  3. sırf prada'nın 'vintage' baskıları tuttu diye victoria beckham ablamız da gap'e el attı, yoksa bir dokundu bin ah işittirecek miydi?

    https://www.elle.com.tr/m...victoria-beckham-dokunusu
  4. greta gerwig'in elbiseleri mi giysin?, salı parasıyla kot modelleri geçti gap arşivine, kimin külahına anlamadım.
  5. kızlar gap desen gece gömleği falan derlerdi, şimdi victoria hanımcığım dokununca minimal şıklık oluyormuş, iyi de niye üzerime olmuyor?
  6. gap'in arşivi yıllarca rafta durdu, victoria gelip biraz 'piriştine' çekip dandik bir logo ekledi, şimdi herkes 'aa ne şık şort' diyor.
  7. victoria beckham gap'e dokununca capri pantolon ve askılı sütyen gün yüzüne çıktı, olay bu. ben hala 150 dolara askılı sütyen mi alacam?
  8. kadına bak yokluk onu da vurmuş, döküntü gap arşivini 'benim tarzım' diye pazarlıyor, dikkat edin şimdi bohem yakaları da moda diye kakalar bu sene.