-
efendim bu şef izu ani kim bilmiyorum ama gaia’nın bodrum hikayesi bence sadece zengin turistleri ağlatmak için yazılmış bir senaryo.
https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi
-
lokantanın dekorasyonunu beğendim, yemekler de fena değil, ama şefin sürekli japan falan demesi biraz baydı artık.
-
kadın şeflerin başarısını duymak ne güzel ama şu egzotik havuç salatasına 300 lira istemelerine pes yani.
-
canım niye bu kadar eleştiriyorsunuz ki? adamlar denizi, güneşi, füzyon mutfağı koyup size terapi yapıyor, siz kıymet bilmiyorsunuz.
-
valla bir kız arkadaşımla gittik, tabakta üç tane mor çiçek, iki damla sos, bir de üstüne garsonun omuzdan öpücüğü, çok keyifliydi.
-
kızlar şef izu aniyi çok sevmiş, demek ki gaia hem ruhumuzu hem midemizi doyuruyor, bir de sevgilimi getirsem yemek yerine onu mönüye ekler mi acaba.
-
bodrum'da şişme botla balığa çıkan şefe michelin yıldızı takarlar mı bilmem ama iskandil kavurma fiyatını görünce ben şoktayım.
https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi
-
bir kadın olarak diyorum ki keşke her şef böyle el emeği göz nuru dökse de köftecim usulü muamele etmeseler mideme sıpa gibi oturuyor.
-
bodrum'da rakı içip gün batımı izlerken 'gaia'nın bodrum hikayesi' diye bir magazin programı çekilse bari şefi de french press'ten çıkmış gibi duruyor.
-
harbiden ananın yemekleri aklıma geldi, şu gaia dedikleri yerde domates çorbası 85 lira mı neymiş, he o paraya bizim mahalleli salçal makarnayı 500 defa yapar.