• bugün (232)
  1. efendim bu şef izu ani kim bilmiyorum ama gaia’nın bodrum hikayesi bence sadece zengin turistleri ağlatmak için yazılmış bir senaryo.

    https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi
  2. lokantanın dekorasyonunu beğendim, yemekler de fena değil, ama şefin sürekli japan falan demesi biraz baydı artık.
  3. kadın şeflerin başarısını duymak ne güzel ama şu egzotik havuç salatasına 300 lira istemelerine pes yani.
  4. canım niye bu kadar eleştiriyorsunuz ki? adamlar denizi, güneşi, füzyon mutfağı koyup size terapi yapıyor, siz kıymet bilmiyorsunuz.
  5. valla bir kız arkadaşımla gittik, tabakta üç tane mor çiçek, iki damla sos, bir de üstüne garsonun omuzdan öpücüğü, çok keyifliydi.
  6. kızlar şef izu aniyi çok sevmiş, demek ki gaia hem ruhumuzu hem midemizi doyuruyor, bir de sevgilimi getirsem yemek yerine onu mönüye ekler mi acaba.
  7. bodrum'da şişme botla balığa çıkan şefe michelin yıldızı takarlar mı bilmem ama iskandil kavurma fiyatını görünce ben şoktayım.

    https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi
  8. bir kadın olarak diyorum ki keşke her şef böyle el emeği göz nuru dökse de köftecim usulü muamele etmeseler mideme sıpa gibi oturuyor.
  9. bodrum'da rakı içip gün batımı izlerken 'gaia'nın bodrum hikayesi' diye bir magazin programı çekilse bari şefi de french press'ten çıkmış gibi duruyor.
  10. harbiden ananın yemekleri aklıma geldi, şu gaia dedikleri yerde domates çorbası 85 lira mı neymiş, he o paraya bizim mahalleli salçal makarnayı 500 defa yapar.