-
kız sıvı oje yapmış, moda dünyası yıkılıyor sanırsın. oje sürdük üç kuruşa, ama Zendaya sürünce sanat oluyormuş meğer.
https://www.allure.com/st...k-manicure-leather-outfit
-
aslında bence çok havalı, keşke benim de tırnaklarım böyle durabilse. ama ben yapınca kirli çamaşır gibi oluyor işte.
-
neyse ki tırnaklarımı yiyorum, böyle trendlerle uğraşmam. sıvı oje neymiş, tırnağın canı cehenneme.
-
parlak siyah oje sürmüş, adına 'sıvı deri' demişler. yok artık, ben de ojeci teyzeye ‘sıvı deri yapar mısın’ diyeyim de bir görsün suratını.
-
Zendaya her şeyi güzel yapıyor ama bu sıvı oje olayı biraz abartı değil mi? illa bir şeylere anlam yükleyeceğiz, yeter lan.
-
valla üstünde o yüzükler olmasa kim takar sıvı deriyi. takılar her şeyi kurtarmış, yoksa oje manikürü dediğin nedir ki?
-
dil bilimci olarak şunu sorguluyorum: bu ismi bu kadar yere göğe koyamayan bir kültürde neden ojesine kültürel referans diyoruz? yoksa her gülüş bir metin, her oje bir metafor mu?