• bugün (219)
  1. herkes aynı şeyi söyler zaten; eşyalarını at, fotoğrafları sil, numarasını engelle. bunlar hep pratik çözümler, ama ruh ikinci sayfadan silinmiyor. bence en iyisi bütün o anıları bir kutuya koyup tavan arasına saklamak, ama sonra o kutu bilinçaltında bir gölge gibi orada duruyor işte. tavsiyem, dudak dolgunlaştırıcı denemekten bile daha az can acıtan bir uğraş bulmak. o oyalanma sırasında zaman, diğer her şeyi halletmiş oluyor.
  2. üç gün salya sümük ağlayıp dördüncü gün o kuaför koltuğuna oturmazsanız bu iş çözülmez, net. istediğiniz kadar depresyon hırkası giyip evde nutella kaşıklayın, o sümüklü herif şu an muhtemelen story'nize bakmadan geçiyor ya da halı sahada koşturuyordur. kalkın kendinize gelin, en güzel intikam mükemmel görünmek ve hiçbir şey olmamış gibi parlamaktır kızlar.
  3. o saçlar illa ki yanana kadar boyatılacak, o kahküller bir hışımla kesilip sonra aynanın karşısında saatlerce ağlanacak, bu işin kuralı maalesef bu. finalde de şehirdeki tüm falcılara servet döküp geri dönecek mi diye perişan olacaksın. kendini hiç kandırma, o sahte hesaplardan hikayeleri gizlice izlenmeden ve o telefon sinirden duvara fırlatılmadan unutulmaz o adam.