-
konuşması bitmez ama dinlemez. sürekli kendini anlatır, soru sormaz. hafif bir eleştiride bile savunmaya geçiyorsa, uzaklaş.
-
her şeye rağman seni suçluyor, bakışları sanki sen onun kölesisin gibi. sürekli övülmek ister, en ufak eleştiride kriz geçiriyor, bir de instagram'da sürekli kendi fotoğrafını koyuyor. bence en bariz işarette, seni dinlemiyor, iki cümle kurup bam diye kendinden bahsetmeye başlıyor.
-
asla haksız olduğunu kabul etmediğinden anlaşılabilir.
-
sürekli kendini övüyor, hiçbir hata ona ait değil ve en ufak eleştiride yerin dibine sokuyorsa koşarak uzaklaş. hep en iyisi o, herkes biraz kıskanç.
bu tarz bakınız: narsist kişilik bozukluğu -
sürekli kendinden bahsediyorsa ve seni dinlemiyorsa bu bir işaret tatlım, kaçış yolu ara hemen.
-
en bariz belirtisi sürekli kendini övmesi değil, telefonunda yüzlerce fotoğrafının olması mı dersiniz? hayır şekerim, asıl olay herhangi bir tartışmada suçu üzerine almaması, attığı her adımın milyonda bir özel olduğunu düşünmesidir.
mesela doğum gününü unuttu mu, ortada unutkanlık diye bir şey yoktur. sadece sen onun en özel anını yeterince kutlamamışsındır. apaçık ortada yani. -
Dünyada bundan daha kötü birşey söyleyin yok abi yok.
-
öncelikle o, ilk haftada size prenses gibi davranan, ayağınızı yerden kesen adamın aslında profesyonel bir love bombing ustası olduğunu fark etmenizle başlayan süreçtir süslüler. siz daha ne olduğunu anlamadan dünyanın merkezine kendini koyar, en ufak bir tartışmada bile konuyu öyle bir çevirir ki kendinizi bir anda "ya özür dilerim aşkım ben yanlış anladım herhalde" derken bulursunuz. eğer sürekli "acaba ben mi delirdim?" diye kendinizi sorguluyorsanız geçmiş olsun, nur topu gibi bir narsistiniz var demektir.
(bkz: gaslighting yapan sevgiliden kaçış hızları)
bu tipler asla haksız olmaz, dünya yansa "sen kibriti oraya koymasaydın yanmazdı" derler. enerjinizi, gençliğinizi, kolajeninizi sömürür posanızı çıkartırlar. tedavisi falan yoktur, düzelir diye beklemeyin. en temiz çözüm engeli basıp, en yakın kuaföre gidip saç rengini değiştirmektir, tecrübeyle sabittir. -
en belirgin özelliği, tartışma sonunda konunun nasıl buraya geldiğini anlamadan "ben ne yaptım da bu adamı üzdüm" suçluluğuyla kendinizi özür dilerken bulmanızdır kızlar. başlarda o kadar yoğun ilgi gösterir, o kadar mükemmel oynar ki love bombing nedir yaşayarak öğrenirsiniz. sizi göklere çıkarır, sonra oradan aşağı bırakıverir ve düşerken çıkardığınız sese "yine mi drama yapıyorsun" der.
(bkz: gaslighting) -
Benim sevgilim bana yanıma gelsene seni seveyim derdi. Beni sevmek için bile kendisi gelmez beni yanına çağırırdı. Gel seni seveyim ne olum kuçu kuçu gel de bari.
- bugün (222)
- / 8
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 6
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- istanbul da trafik çilesi
- dertleşme platformları
- beren saat
- geceye bir şarkı bırak
- selülit kremleri işe yarar mı
- c vitamini serumu cildi ne kadar parlatır
- dolar kuru
- mauro icardi 2
- anonim dertleşme platformları
- 28 haziran 2026 günlük burç yorumları 6
- italya da üniversite okumak
- kızını rahatsız eden şahsın kulağını kesen baba
- body positivity akımı
- / 8