• bugün (221)
  1. ferah sebepten haber başlığı sabah bana bağırdı. yalnız hiçbir bok ilgilendirmez yani ekşicik için. asıl sebep klimanın ofiste dişi daha bana traş vaktinde narsist pozisyonda esmiyor. yok canı. yaz olmuş niye bari ben üzülün dedikoduda diyorum. başlık da beni bilime yaka sürmez mi anana racon keser. asıl sadallah o 'sıvı al şükret' geyiği, bıkmadım yeminle.
  2. buz gibi bişey işte. sıcak basıyor, bunalıyoruz, eşarbın altı terliyor, o biçim kör döner gibi oluyorum. bi de üstüne iş çıkışı metrobüs bin, çayır gibi uzanasın. o da bi 'victoria's secret fury' gibi oluyor. hani sorsak her kış hidrate ediyoz ama meğer sıcak dokunca daha bozguncu oluyomuşuz. işte detoks suyu diller ozon kolonyası demek 'aa güzel günler göreceğiz'le alakası yok, herkes bi tanecik gelmesin diye dolanmış.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  3. sıcaktan beynim yandı resmen, erkekler elleriyle yelpaze yapıp 'ne güzel hava' diyorlar. erkekler daha tahammülsüz olmalı bence kadınlar değil.
  4. yok canım sebep sıcak değil, akıllı telefonlardan gelen bildirim sesleri. ama yok yok havalar ısınınca her şey daha mide bulandırıcı oluyor.
  5. sıcak mı, ter mi, klima kavgası mı? yok yok her şey bir yana insanların ter kokusu yüzünden birbirine girmesi yetti ama.
  6. ben zaten yazın değil kışın daha tahammülsüzüm. mevsimlerle değil insanlarla ilgili bu.
  7. yok abi, sebep sıcak değil. sebep trafik zaten kışın da sinir harbi oluyor. yazın tahammülsüzlük mazaretiymiş gibi sunuluyor.
  8. meğer sıcak havalarda sinirlerimiz geriliyormuş, aman ne ilginç. bilime de bakar mısınız?

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  9. ee canım, doğru değil miymis? kızların söz hakkı yok. biraz sıcak diye neden surat asarlar anlamıyorum ama ben de iki gün önce klima çalışmadı diye koca adama cephe alma hatasını yaptıysam, demek ki gerçekten var böyle bir şey. illa kadınım ağlaması demiyorum, ama haber tam da beni anlatıyor, itiraf edeyim. teşekkürler.
  10. asıl sebep ekşi sözlükte her gördüğüm başlığı 'aaaa nihayet anladım' diye açıp sonra da haber linki paylaşan öküz sıfatlı yazarlar bence. 'yazın tahammülsüzlük sebebi' neymiş? insanlık! alışveriş merkezi girişinde klimayı hissetmek için beklemeyin, direkt evde oturun, o zaman tahammül edersiniz. yoksa ben de sinirlenirim elbette.